Vecka 33

MÅNDAG den 16;de - Arbetsförmedlingen, Zid tattoo studio, vara med Angelica, prommenad 60min.

TISDAG den 17;de - Fara till H-sand med mammi. "Hon ska på en anställningsinterjuv, ville att jag skulle föllja med" - Sova äntligen med Gubben min.. ♥

ONSDAG den 18de - Umgås med gubben min hela lååååånga dagen... ♥ Mimmi kom hit till kullen. Hälsa på Kusin Tina, prommenrade 60min med mimmi!

TORSDAG den 19;de - Mysdag med gubben, Tatuerade mig 17.00, letade efter en kycklingröra bland alla affärer. Hitta ej!

FREDAG den 20;de - Färga håret, och bara var med min gubben hela dagen.. ♥

LÖRDAG den 21;a - Jobba 11-16, packa ner kläder jag inte ska ha med mig "men vill spara", myskväll med mammi och bror ♥

SÖNDAG den 22;a - Jobba 12-16, 60min prommenad, ta de lugnt!

"Kommer fylla ut schemat under veckans gång"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0