Vecka 34

MÅNDAG den 23;de - Stan, Jobba 12-18

TISDAG den 24;de - Vara med Therese & Angelica.. Kvällen Scrapa med BEA!

ONSDAG den 25de - Besöka Hanna & Viktor i deras nya lya i Umeå, festa i Umeå!!

TORSDAG den 26;de - Vara bakis i Umeå, Gå på stan, resa hem igen!

FREDAG den 27;de - Fara till Önskan, Leva tillsammans med familjen, gubben min & Anders i stugan där, men ska sova i husvagn med gubben ♥ samt mina tvillingbröder (;

LÖRDAG den 28;de - Surströming, kräftskiva, grillning "allt möjligt, pga vad alla äter" i Önskan. [Kommer mer folk!!!] Jonathans farmor och faster oså mfl..

SÖNDAG den 29;de - Vara i Önskan, fara hem underdagen!


Mamma knäppte naturbilder sist de var i Önskan..

Här ska jag vara i 3 dagar, nog kommer jag vara avslappnad ^^,

 

"Kommer fylla ut schemat under veckans gång"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0