101210 - Fredag

Hello!!!

Idag blev det en verkligen lång dag alltså, for hemifrån 8.00 och kom hem 21.00 gisses vad jag är slut på plus att jag har huvudvärk...

Jag är världens lyckligaste tjej alltså, för det första har jag fått tider på Blåfjell till 22 december. Andra är att ÄNTLIGEN höra barna säga mitt namn. Blir så varm i hjärtat då ett barn säger mitt namn... ;-) Plus att alla barn vill vara runt om mig nu, alla springer till mig och bli glad då jag kommer in i rummet eller kommer på morgonen. Blir så glaglagla... Längtar tills jag är utbildad och fast på samma ställe....

Kommentarer
Postat av: Malin

låter jättekul :)

2010-12-10 @ 23:48:56
URL: http://jiggy13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0