101213 - Måndag

Hejsan!!!

Idag är det måndag och inte vilken måndag som helst utan Lucia. Dock en dag jag inte kommer vara lika glädjande åt som förr vilket ni har en förklaring HÄR för varför!

Men dagen har sett ut sådan för mig; Vaknade och var grymt jävla trött alltså. Andledningen fick jag ju då jag kände hur min mun mådde. Sårmun på över och under läppen... Fanfanfan, hade ju för typ en vecka sedan ju? Nyss försvunnit? Är de all julestress eller den dåliga maten man äter? =/

Sedan då mitt hjärta for på jobb så gick jag på en 45 minuters promenad duschade länge, slängde våra badlakarn i tvätten och sedan torktumlaren. Satt på Julemusik (norsk) och slog in de sista julgåvorna som är till dem här i Norge. MEN skall köpa två saker till... Sen klart!!!

Nu vet jag inte vad jag skall göra mera. Snart laga mat för dem som kommer hem vid 5. Lennart och lille Vincent. Tanya och Christopher jobbar kväll... Båda börja tre och sluta halv tio - tio... Dock olika ställen så gå inte sammåka vilket är ju tört.

De goda!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0