101225 - Packat och klart (Lördag)

Så nu har både jag och gubben min packat och är klara. Dock bara de i tvättmaskinen/torktummlaren som må packas ner... Sedan är de klart, tänk att vi reser från Norge i morgon efter klockan 14.00... Komma kännas tråkigt men få kanske försöka igen då man har utbildning eller bara fara hit på semester också de gå ju. Men nu har jag sminka mig och platta håret osv klart så som på bilden ser jag ut ikväll på middag hos den stora Norska släkten. Vi skall äta julmat idag igen, men de är ju så vid jul äter man sej sönder på julmaten. Då jag kommer hem skall jag få smaka och äta julmaten som är svensk vilket jag längtar efter stort. ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack detsamma :)

hoppas du haft en bra jul :)

2010-12-25 @ 15:34:21
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0