Det som skulle bli en tidig kväll?

Alltid alltid blir det såhär. Skulle lägga mig nio för att sova 12 över 12 timmar, men ikke... Men andledningen var faktiskt bra denna gång. Fixat verkligen min Cv och Söknad i både Svensk & Norsk, nu skall de fixa jobb!!!

Föresten, bara för man ÄNTLIGEN få komma till Blåfjell saknar man barnen på Plassen. Kan man inte ha alla på samma ställe och personalen.

En sak jag blev "irriterad och arg" på idag var att de var en tjej ett barn alltså som hade varit sjuk måndag och tisdag. Oså idag då jag skulle byta hennes bajsblöja var det LÖST. Sedan sa en annan i personalen få hon så igen inom 30min må vi ringa hem. Sedan hade jag ju senvakt och då sa ja de till hennes pappa. Vet ni vad han sa??? Hon spydde och hade rännskita måndag men inte tisdag så tänkte hon kunde komma då... HALLÅ höll nästan på att smälla av... Man måste vara hemma i 3 dagar utan skit eller att kasta upp. Hon fick bara vara hemma EN dag utan. Oså få hon sådär på förskolan ALLA kommer bli smittad ju... Kommer ligga säkert om 3 dagar =/

Nej nu skall jag sova, Godnatt!!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0