Lite Info - Min bästa vän

Jag har tyvärr inte "en" bästa vän, ingen kompis bästa vän faktiskt. Har blivit så JÄVLA sviken och sågad för många gånger nu. Av lögner och massa skit, så förlita mig inte helt på allt och alla och inte på precis just en person. "Finns vissa tjejer/killar jag lita på men kanske inte våga säga djupa saker pga allt man varit med om"... Finns för många kalla idioter helt enkelt man trodde man kunde lita på.

En pojk/flickvän är ju ens bästa vän så få väl säga att min pojkvän Christopher är min allra bästa vän dåra. För till honom säger jag näst in till allt till. Vi dela allt med varandra utom saker som jag inte få förmedla vidare som kanske en "kompis" säger till en eller släkting osv.

Men mamma är också en människa jag litar på otroligt mycket på. Nej jag litar på hela min familj, jag litar på att de som sägs stanna kvar där om man inte vill att de ska gå vidare och säger det. ♥


Kortfattat; Min bästa vän är min familj...

Hundra år sedan men kärlek är detta...


Männen i mitt liv och "plast" syster Evelin...


Underbaraste ungen och mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0