Lite Info - Vad är kärlek?

Orden kärlek betyder nog olika för alla människor. Så skriver från min synvinkel hur jag tar kärlek...

Kärlek för mig är då man visar att man är glad av att vara tillsammans med någon annan människa. Kärleken, mamma, pappa, syskon eller kompis. Spelar ingen roll vad det än är, så visar man sin kärlek till någon annan igenom att man är glad då man ser dem kramas och pussas. Det behövs inte mycket för att känna sig älskad. Få man en kram, en go kram känner man sig älskad och omtyckt.

Kärlek är inte bara pussar och kramar utan också ord. Hör man orden saknar dig, tycker om dig, du betyder, du är allt och de tre orden Jag Älskar Dig. Det värmer i ens hjärta och de kallas kärlek...

Vissa människor har svårt att visa eller säga vissa ord till någon annan, de är ju hel klart från person till person hur man ser på de där med kärlek. Vissa tror de är bara kärlek till "kärleken" men man ger och får kärlek av dem man är omtyckt av också. Sin mamma pappa osv.

Att känna sig älskad kan också bara vara att tända ljus, köpa en blomma eller en överasknings middag... Ja, typ så ser jag på kärlek!

Min älskade "största" lillebror & "minsta" lillebror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0