Lite Info - Om mig

Då börja vi med detta då!!!

Om mig; Det är svårt att skriva riktigt vem man är osv, jag tycker man verkligen få en black out då man få den frågan i sammanhang som "jobb interjuver, jag varit med om mycket nu". Slut snackat...

Jag heter Josefine "Kristina" Nordin, uppvuxen i Arnäsvall i Örnsköldsvik tillsammans med mamma pappa och tre små bröder. Född i slutet av 80-talet (21år). Vid år 1999 så skildes mina föräldrar men vi förflyttade oss inte så långt från barndoms huset. Pappa bodde kvar i huset medans mamma flytta kanske högst 500 meter från de stället till en gul lägenhet på sockenvägen. Sedan gick självklart föräldrarna vidare och fann nya förälskelser och pappa min flyttade till Högbyn tillsammans med sin "dåvarande fru Gotland". Mamma flytta till Kroksta till sin nuvarande sambo.

"Pappa gifte sig med Anette från Gotland och hon och hennes dotter Evelin flyttade vill säga upp till Övik, bodde först på rättarvägen sedan flyttade de vidare till Högbyn som jag sa tidigare. De gifte sig i sveriges finaste kyrka Själevads kyrkan och då var självklart vi bruttärnor. Året efter det flyttade min pappa med dem ner till gotland av persolniga (privataskäl) och min pappa bor kvar där nere men lever inte tillsammans med Anette."

Oj nu gick jag allt för in på föräldrar som kommer i del tre ju. ^^

Men jag som person är väl en glad sprallig trevlig tjej som verkligen vill allas bästa. Försöker finnas till för alla runt om mig och vilja hjälpa dem. Älskar kärlek och värme och vill att alla ska ta vara på varandra vilket gör ont då jag ser vissa som "dissa" sina nära.

Jag gick Barn och fritid på gymnasiet i 3 år och tog studenten 2009. Innan det gick jag på skolorna; Arnässkolan(den bästa), Högland och sedan Änget. Som liten var mamma dagmamma och efter det har jag vela bli förskolelärare och skall troligtvis läsa vidare till det. Gick ju samt också barn och fritid på gymnasiet. Följer mina barndoms ord.

För tillfället har jag och min pojkvän flyttat till Norge (Oslo) och söker lyckan här, vilket inte går så bra känns det som och troligtvis få finna något annat äventyr. Eller bara ge upp och plugga?

Älskar äventyr och roliga kvällar med skratt och glädjetårar tillsammans med dem nära. Älskar att fota men visas inte de på bloggen sorry... Nej nu få jag sluta annars blir det tusen sidor. SÅ där fick ni lite mer inblick på mig kanske... Haha!

Jag år 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0