Sårmun

Jag tror seriöst jag aldrig haft sådan smärta i magen som jag har nu. Inte ens MENSEN är värre, detta gör ONT. Känns som pissmyror i magen som pissa spikar. Fyfan vad de gör ont. suck!!! Min munsår är i munnen, halsen, magen och tarmarna... =/

Den som drabbas av munherpes får munsår med små vätskefyllda blåsor som ofta gör ont. Munsåren läker inom ett par veckor, men viruset försvinner inte från kroppen. Därför kan sjukdomen återkomma, till exempel om du har infektioner som förkylning eller lunginflammation samt vid stress, solning och menstruation. Blåsorna kan också komma utan någon uppenbar orsak.

För mer intresse tryck på den feta texten. Plus lite annat tryck här...

Nu ska jag vila så jag kan jobba imorgon, vill jobba. Tomtedagen, skulle varit grymt mysigt... Så nu vet ni hur jag mår sedan går dagens inlägg. Puss & Kram.

Ps. Har typ ett. Bara på munnen inte underlivet så ni vet, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

ahhha de där lät inge kul =/ krya på dig! kram

2010-12-17 @ 00:20:59
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0