Lite Info - Mina Syskon

Andreas Nordin...

En underbar bror som man kan luta sig mot axel eller få fotmassage av närsomhelst då man behöver det. En sådan dröm kille en tjej vill ha, en som lyssnar (så passa på allesammans, väldens finaste 18åring)...

 

När jag tänker på dig Andreas vet du vad jag tänker på då? hihi! Då du fick Lejon Kungen av mormor då du fyllde typ 2 (?) kanske 3 minns inte. Då vi sitter på pallar framför "alldelens" framför tvn och sjunger med i låtarna som är i Lejon kungen och håller i en varsin docka ^^. Dagen då mamma och pappa fick fara till Göteborg med de ny blivnade tvillingbröderna. Vi låg i deras säng och grät, men mormor fanns ju där. Jag har så många minnen med dig BRUR så de finns inte. Det roliga är att vi alla har olika minnen.

 

Du ska veta att jag älskar dig över allt annat på denna jord. Att du alltid kan komma till mig då du behöver det som mest, och prata om allt du vill så lyssnar jag. ♥ Älskar dig för den du ÄR.

 

Patrik Nordin...

Du är den bror som jag känner mig igen i, som de vore jag i en manskropp. Seriöst, de är sant. Du är mig fast en manskropp... Haha! Underbar pojk är du Patrik, alla ser nog att du är en lugn mjuk underbar kille.

 

Minnen med dig och vad jag tänker då jag tänker på dig. Tänker på dig som en nallebjörn, stor och go var du som liten. (saknar min nalle) Busig glad och lurig. Tänker på då du somna vid köksbordet efter en måltid. (önska jag kunde visa bilden)....

 

Patrik, dig kan man verkligen tala ut med. Som vi förstå varandra, som de där du är mitt andra jag fast i mansform. Du betyder så fruktansvärt mycket och älskar dig för den du är och inte den du "borde" vara. Finns ALLTID för dig. ♥

 

Philip Nordin...

Du är ju tvilling med Patrik så du är rätt lik mig också. ^^ Du är en go och mysig kille som alla borde se. Du är så bra för den du är och inte skall vara för någon annan. Var dig själv är alltid BÄST...


När jag tänker på dig Philip tänker jag på då våra föräldrar precis skillts och alltid då vi var hos pappa så hämtade jag dig då jag skulle sova. Jag bar dig till och med över ibland och du märkte inte att jag förflyttade dig från din säng till min. Kunde typ inte somna utan dig i min säng. (tänk du var bara 3-4år gammal då)...


Du är en bror som jag älskar över allt och inget. Finns alltid för dig i alla väder och vad det än handlar om. Du är mitt kött och blod "som resterande också av mina bröder." Kommer aldrig överge dig "eller de andra". DU ÄR BÄST PHILIP ♥

 

J.A.P.P skissade Moster sussie år 1996.

2006 på Ulvön.

 

Jonathan Olofsson...

Du kom då jag var 16år. Så har blivit lite som en "mini" mamma för dig. Har nog samma känsla för dig som mamma har för dig också. Rädd för att du skall komma till skada eller känna dig ensam osv. Har nog lite morkänsla över dig. Beror nog på att jag älskar barn och att jag var i sådan ålder att jag faktiskt skulle kunna ha ett eget barn.

Har grymt många minnen med dig fast du bara är 5år, får inte upp något speciellt utom alla gånger vi varit på Badhuset. Hur grymt glad du är varje gång vi skall dit. Plus en sak, då du fick fara på bio för första gången. Du var så spänd och allt var så nytt och spännande så du fick lov att gå på toan flera ggr under filmen. Goding. De gånger du fråga om du få "sova" över hos mig. Gångerna du säger Jag Älskar Dig Josefine.

 

Jonathan, du är en glädje spridare och charmör. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och har fått så mycket kärlek av alla dina syskon så du kommer vara världens finaste "pojkvän". Finns föralltid för dig. ♥

 

Sötaste ungen va?

Jonathan typ 1år...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0