Lite Info - Mitt favorit minne

Jag har inte bara ett favorit minne ju, har flera TUSEN...

Men om man kanske ska försöka så är det väl självkart den dagen jag gick den där långsamma ögonblicket med min pojkvän där vid oskarsgallerian... Tiden då allt var pirrigt och de blev han och jag, så ung och förälskat kär. ♥

Sedan har man ju reser tillsammans med han och sina familjer man har underbara minnen med och roliga fest och party tillfällen.

Här har vi varit tillsammans i ca 4 månader.

 

Efter tänkt lite så kom de upp en sak som jag verkligen måste berätta som är verkligen mitt favorit minne... Jag tog konfirmation och skickade ut till ALLA min släktingar fastrar, farbröder och farmor. Visste ju att mamma, mostrar och kusiner på den sidan skulle komma. När vi satt där i Kyrkan och fick se alla gå in och sätta sig på plats. Kom det in en STOTLIG och en släkting "tant" och farbror + sambo. När jag såg min FARMOR rann det tårar ner för kinden då jag såg att hon kommit till mig till min konfirmation i KYRKAN. (Önska jag kunde visa bild på hur ståtlig hon var, men har dem hemma i fotoalbum). Jag fällde en tår för så lycklig var jag då alltså. Älskar dig farmor och vila i frid hos farfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0