Lite Info - Mina föräldrar

Kan börja säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA föräldrar... ♥


Pappa; Min pappa heter Anders (Nordin) Larsen. Gifte sig med min mamma året jag kom tror jag det var. Pappa är en busig prick och är glad att han vuxit fram igen och blivit sitt vanliga jag igen som jag minns från barndomen. ♥ Mina föräldrar skildes och pappa fann en ny som han gifte sig med och bytte efternamn till Larsen, vilket högg i mitt hjärta när jag var liten. En annan sak var också att han flytta till Gotland. (men idag så har jag förståelse varför och hade gjort samma sak). Plus att han inte hade kontakt med oss, men han kom upp varje sommar iallafall. Vi hade nog behövt honom nära oss under våra svåra perioder. Nu som "vuxen" så har man MYCKET mer kontakt men honom vilket är underbart. Han är en del av mig och vill att han skall veta att jag älskar honom så otroligt mycket för den han är. Kärlek är allt & pengar är ingenting.

Pappa & Dotter



Mamma; Min mamma heter Tina Nordin. Som jag skrev på pappas så gifte hon med min pappa de året jag hade kommit till livet. Mamma är den människan som är den allra bästa vännen i världen. Hon är mitt andra kvinnliga jag. Mamma har funnits i alla lägen och verkligen hjälpt mig igenom hemska upplevelser till underbara trevliga minnen. Vi kan festa och ha trevligt tillsammans, liksom bara för hon är "mamma" så kan man ändå ha trevligt eller hur? :-) Vill också att min mamma skall veta att jag älskar henne för den hon är och de är grymt mycket.

Mamma & Dotter

 

Jag kan festa och ha roligt med båda mina föräldrar.

Liksom vem säger att man inte kan festa med sina föräldrar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet av dig :)

2010-12-09 @ 15:53:18
URL: http://ebbowicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0