Den där JÄVLA mensen!

Jag vet, ni tycker jag nog är dryg den vecka jag har MENS, massa tjat om de onda men alltså snacka om att jag har ONT den veckan. Vill typ nästan börja grina snart också. Har så jävla ont så jag riktigt talat viker mig verkligen dubbel, oså mår jag illa som bara den.. Ibland önska man att man var äldre och hade fått sina barn så man kunde operera bort denna sak så man slipper mensen alltså.. Huva hatar denna vecka, man är inte direkt den roligaste att vara med, men blir blödig, grinig, tål inte ett skit osv. Huva oså skriker "magen" efter CHOCKLAD. Förstå inte varför??? Just nu skulle faktiskt en PLOPP sitta fint, men tror jag skulle spy ärligt så som jag mår just nu.. Men man få som ett begär då man få mens, då vill kroppen ha CHOCKLAD vilket som vad de resterande kroppen känner och vill.. Så känns det som iallafall.

- "Nej vilket gnäll jag gör". Sluta upp.. Haha, men finns nog ytterst jävligt många som håller med mig om denna "roliga" vecka.

Ni killar kommer aldrig förstå..


Kommentarer
Postat av: marie

Man får gnälla! själv blir jag helt liggandes med jordens migrän någon dag under varje mens vecka.



hur är det annars då gumman?

2010-07-11 @ 10:31:42
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0