YSF shoppar - Det jag köpte då vi var på stan.

- En fin tubklänning med spets 99:- efter avdragen rea 50% Från Ginatricot Ordinariepriset 199:-

En Väska 174:- efter avdragen rea 30% Från Väskan Ordinariepriset 249:-

"Äntligen en ny väska, min gick ju sönder för ett bra tag sedan. Höll på att bli knäpp"

 

"For för första gången till Eurostore idag, inte så impad som jag trodde jag skulle bli av priserna, rätt lik strömsknallen, rusta och Ö&B fakstiskt. Oså var det en JÄVLIGT otrevlig kassörska. Sa inte ett skit, inte ens vad det blev fick kolla själv på datorn. Sedan slängde hon kvitto på bänken och en påse och gick iväg? Fan skulle ha KLAGAT så behandlar man inte kunder och så gör man INTE. Man ska vara trevlig mot kunden och behandla en som bäst, lee lite osv.. suck"


Kommentarer
Postat av: moa

har sån klänning i rosa,synd bara att allt syns igenom:P

sv:hej där,men gud de gör absolut ingenting!

passa på och njuta av sommarn så länge de är möjligt,hihi.

njaa de är väll sådär..men njuter av solen gör jag absolut!:D

2010-07-02 @ 09:19:32
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0