101101 - Måndag

Hej!!!

Imorse ringde min telefon (igen) kl 9... Men jag trodde det var min gubbes alarm för de är verkligen lika... Sedan då jag insåg att de var min som ringde så flög jag upp ur sängen sprang ner och kollade vem de var för jag missade samtalet... Det var Telenor(?)... Sedan la jag mig igen och sov till 10-10.30, låg och surra ett tag i sängen och och gubbs och kolla busslistan... Sedan åt vi frukost och drack kaffe och försökte vara med varandra så mkt som möjligt och prata för att gubben jobbar ju 14-21.30. Då han kommer hem sover jag, och sedan börjar jag klockan halv 9 imorgon och då sover han säkert och om han få jobba samma tid igen så ses vi inte fören på typ TORSDAG... Tur att man sover bredvid varandra iallafall ^^

Älskar älskar, (saknar håret)


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej!! =) allt bra idag? =)

2010-11-01 @ 13:04:16
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0