101110 - Onsdag

Godmorgon!!!

Som ni förstå så saknar jag min lilleman Jonathan grymt mycket. Speciellt då man är på en förskola också, då tänker man mer på Jonathan alltså. :'( Tur finns de goa barn där man kan krama, men ingen är som lillemannen min.

Nu har jag stigit upp och skall strax springa ner till bussen långt där nere vid Spar. haha, känns inte lockande att fara dit pga saknaden men jobb är ju jobb. Få försöka allt för att komma hem en sväng till jul, iallafall över julafton över helgen skulle jag bli underbart gla. Idag jobbar jag till fyra igen så är hemma stax efter sex. Har inte träffa min pojk fören i söndags kväll vilket också känns och få känslosamma känslor över all saknad man har osv. Hoppas han inte jobbar sent idag då grina jag sönder mig.

Nej nu må jag springa, ha en trevlig dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0