101118 - Jobb imorgon...

Då har man fått mat i magen och stökat bort. Gjort matlåda till sista dagen på Blåfjell, de känns så tråkigt. Men är rätt less på resan dit så de kommer kännas skönt. Jag som trodde jag skulle få samåka med gubben till jobbet och då ringde självklart hans chef och bad han komma mellan 13-21.30...

Imorgon skall också HUSET till SVERIGE och handla (jag som ville följa) men jobbar och de vill göra något nu då mofan är här... ;-) Så de är ju bra att de sysselsätter sig och ta resan och handlar maten.. Bett dem köpa den nya marabuoon också ^^ men MAMMA du kan skicka ändå... blinkblink... Så jag kommer vara ensam hemma imorgon PÅ EN FREDAG... Suck* Kommer hem typ 18 och mitt hjärta kommer hem 23 och familjen lär komma hem mellan 19-22 så är ensam rätt länge om de kommer efter 19. Vad skall jag göra??? Se alla norska avsnitt jag missat om inte tanya radera eller ens spela in det... Nej skall se på Paradise hotel och snart sova. JOBB imorgon!!!


[skriv mer kommentarer alla sötnosar, statistiken är underbar men kommentera vettja]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0