101126 - Fredag

Godmorgon!

Då vare jobb igen dåra på Blåfjell, vilket också må bli sista dagen också. För enligt Adecco få jag inte ha något som stå ivägen. Alltså att jag skall kunna jobba för dem när som helst så få bli sista dagen idag. Men de ge mig nog troligtvis fast och en fast lön tillslut så vi kanske kan flytta till eget.

Känns jobbigt och tråkigt att säga hejdå till Barna... samt de vuxna där också vill säga dåra.

NU måste jag springa till bussen. (vi köpte månadskort igår så känns inte lika mycket att åka fram och tillbaka nu)... Ha en härlig dag så hörs vi ikväll då jag komma hem. PUSS & KRAM

Inne i pause rummet.


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Hej hej :)

Allt bra med dig idag? kram ♥

2010-11-26 @ 13:27:12
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0