101126 - Kvällen

Hejsan eller God kväll!!! ^^

Tänkte sammanfatta min kväll... ;-) Har lite att göra och kvällen har varit för lugn alltså.

Den börja då med att jag kom in i huset eller låste upp dörren. Gick in tände på rummet borstade tänderna och grygglade med listerin (stavning?). För har fått SÅRMUN oså för att döda min sjukdom i munnen... Menar förskyldningen alltså som har legat i så länge... Sedan var maten klar så vi spise, etter det rydda jag undan och sedan tog en otroligt efterlängtad DUSCH. När jag badade "råkade" jag bada i barnolja så håret såg ju ut som de gjorde... (ni vet hur de som gjort samma misstag). Hahah tänkte ju inte att jag skulle doppa huvudet när jag la i barnolja utan bara att kroppen skall bli mjuk. Tss tjejer!!! Sedan har jag sett igen mig på svenska serier och sedan lite norska serier. Tänt en massa ljus också för på facebook vare ju en grupp om att tända ljus idag för dem man saknar mellan 19-22. Jag och svag för ljus och saknaden nu... haha. Min gubbs kom hem nyligen och vi har surra i soffan och sedan sökt upp adressen och hur jag skall ta mig till den nya förskolan jag skall till på måndag. Skall kolla upp imorgon så jag inte måste åka typ fem på morgonen för att hinna och hitta.


Ps, skall kanske fara på KINO (bio) med Tanya  och Lennart imorgon. De hade glömt att gubben skulle på julbord imorgon och hade till och med ordnat barnvakt så vi fyra skulle fara. Men så de blir väl vi tre som far på en biofilm. Medans gubben festa i Oslo sentrum med hans jobb. Tror han inte kommer tänka på oss snarare vi på han att vi också vill festa. Jag är så festsugen så det finns inte alltså.... Få ta Karin ut på krogen kanske? (A)

Nu skall jag kolla lite runt sedan blir de sova så jag sover mig ut litt till imorgon ^^ Jag skall ju vara på äventyr själv medans gubbs jobbar. Men jag skall åka med han in mot sentrum OSLO. Sedan åka vidare till förskolan(barnehagen).


En sak är klart, KOMMER SAKNA allt med BLÅFJELL att göra må jag säga. Sniff =´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0