101128 - Söndag

Hejsan!!!

Igår for jag tillsammans med min kille in mot stan med 12 bussen. Letade upp vart barnehagen är som jag skall jobba på imorgon. (Hatar Norska vägen, aldrig skall de ligga på rätt plats alltså)... Sedan for jag in till stan och köpte Jeans och sedan vid 15 bussen for jag hemåt och var innanför dörren 16 och fick lov att hoppa in i duschen slänga i oss mat och for runt 17 till Vincents farmor där han skulle vara då vi såg på kino som började 19. Efter bionsslut for vi tillbaka och hämtade upp honom och for sedan hemåt och var hemma strax efter 22.

Mitt hjärta var ju på julbord igår med sitt "jobb". Han ville först att jag skulle ringa då vi var klar med bion för att kolla om han var nöjd men de hade inte ens  börja äta ännu. ;-)

Sedan kollade jag upp bussen åt han då jag kom hem och sedan satt jag uppe för ville inte somna fören han kommit hem innanför dörren. Men då gick ju T-banan lite konstigt och han missade sista bussen hit ut. Gick ju en natt buss också men den gick 1,5 timme senare så han for till arbeskolegorna och sovde över hos sin chef. ;-) Han kom hem 13 nu på morgonen och berättade och visade bilder från gårdagen. Han hade skoj!!!

Älskar honom så, kändes tomt utan han inatt.

Gjorde en mysig kärlekvideo, men den sparades inte.

En helkvälls nerlagt oså funkar de inte... SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0