Det där med JUL...klappar!

Jag brukar alltid vara "färdig" med julklapparna innan December månad, men i år har jag bara ännu köpt en ända. Det är för de första svårt för jag vet inte om jag fira en Norsk eller Svensk jul i år. Fira jag en Norsk jul måste jag skicka "lätta" julklappar men är jag hemma i Sverige på jul så kan jag köpa tyngre julklappar. Huva vad svårt, fast vet redan tror jag vad jag skall köpa till dem hemma i Sverige. Men bara inte inköpt det ännu fast har en redan till JONATHAN... hihi han kommer bli super duper glad. Hoppas jag få se hans min bara... Min bror sa - De är tanken som räknas. SÖTNOS. Men tror ni kommer älska mig efter julklappen jag fundera på att köpa till er stora småbröder. Dock samma men ni bli glad jag lovar... ♥ Mamma tror jag också redan vet vad jag skall köpa men de är en beställnings vara som man inte kan beställa från Norge vilket suger lite smått. Eller går att beställa och skicka hem till svenska adressen men de bli ju inte som en julklapp då ju... Ja vi få se hur det blir. Flytta jag hem efter Julafton kanske man kan ge dem julklapparna då. Till pappa tror jag också vet vad de kommer bli. Men då är det självklart vad ska man ge till sin kille? Och bo vi kvar här över jul och fira den här vad skall man ge till tanya lennart och vincent, fast vincent är lätt men ändå... Ja vi få se.

Ge gärna tips om vad man skall ge till en pojkvän som har allt redan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in anelias.com

hon tipsar just nu om julklappar.

2010-11-30 @ 07:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0