YSF - Josefine LESS!!!

Just nu är jag så otroligt less irriterad förbannad osv... Jag börjar seriöst snart att börja grina av ilska. Så less på att man inte kan hitta ett förbannat jobb alltså. Har verkligen visat intresse på ett arbete och trodde verkligen hon var snäll och skulle anställa mig eftersom hon sa att jag var duktig som visa sånt intresse och verkligen ringde och tjatade och kämpade. Men då ringer man i dag för hon inte har ringt ännu och då har hon anställt en person.... Fan bli så grymt jävla less att jag spy snart och mår fan seriöst dåligt av alla nej och vi har redan hittat en osv. ÅH fuck vad förbannad jag blir alltså...

Detta är något som tränger mitt blogg intresse och lust. Ville ju visa hur Norges fina sida var och inte jobb och dryga sida... Så less nu, reser fan hem snart så jävla less på detta alltså SERIÖST....

Super jävla fi*t less...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0