101007 - Då var de "nästan" klart...

Har underkläderna i torktumlaren som verkligen inte kan bestämma sig när det skall vara klart... Först 40 min sedan nu blev det 2 h... Den känner på kläderna och bestämmer när de är torrt.. Rätt bra eller hur? Sedan har jag en maskin i också som är klar snart med, sen är det klart... Oså har både jag och gubben duscha av oss och snacka du om de var skönt... Längtat efter det hela denna dag... Dock är de ju vikningen kvar men de få bli imorgon då ALLT är torrt ^^

Nu ska jag "sammanfatta" frågorna i ordning osv... Oså kanske de kommer in flera, vem vet... Tror svaren få bli imorgon, är slut på och orka inte fixa till mig nu... Ville egentligen mysa ner i min nytvättade och ny inköpta One Piece men den var ju fortfarande BLÖT... Fast jag tvättade den först av allt för att kunna hoppa i den nu... (Det få väntas tills imorgon)... Så fråga på tills imorgon ni allesammans!!!



Kommentarer
Postat av: sofie tha biff

hur är det i norge? :)

bästa/sämsta med att blogga?

vad tycker du om min blogg? sofiesanna.blogg.se

kram! :)

2010-10-07 @ 20:39:11
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Emma

varför videoblogga du?

2010-10-08 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0