101007 - Tvättar på för fulla muggar!!!

Ja, rubriken säger ju typ det mesta... (TVÄTTAR PÅ FÖR FULLA MUGGAR!!!) Gubben dammsuga & jag tvätta... Mye bra uppdelat eller??? =) Luktar grymt gott i huset nu när kläderna hänger överallt i gången... Synd att jag köpte bara ett sköljmedel, den luktar underbart ju ♥ Få hitta en annan favorit här då den är slut heltenkelt...

Dålig bild dock...

Oså, en sak till var det... Ni som verkligen inte har något att säga så varför kommentera??? Liksom jag "tvingar" dig/er inte att kolla på min blogg eller videoklipp osv... OKEJ?!! Till er underbara läsare... Tack att ni finns!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tack:)



Har du haft en bra dag?

2010-10-07 @ 15:01:56
URL: http://mellasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0