101008 - kungarna av tylösand

Ja ni, internet funkade inte i dag då jag skulle se (kapp) kungarna av tylösand... Ville bara se de för att se hur det är... Såg ju bara ett avsnitt på fyllan då gubben min fyllde år... Oså såg min kille på det igår så måste kolla och har gjort de denna kväll... Jag säger herregud alltså...

- Min mage dödar mig kan jag lova... Jag har legat i sängen sedan hmmm, fyra tror jag... Har så fruktansvärt ont alltså... Känns skönt att få vara (ensam) och vara för sig själv och se film och allmänt slappa osv...

Nu ska jag gå ner till dem och vara lite social iallafall, få se hur det går för efter middagen fick jag typ springa till sängen innan jag började grina av smärta alltsååå... Kan någon skicka CHOCKLAD???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0