101008 - Varm macka...

Ända sedan vi kom hit så har vi startat en trend tror jag... Vi hade ätit sen lunch eller vad det var och de frågade vad vi skulle äta till middag den kvällen då sa gubben, men vi kan ju bara göra någon varmmacka i ugnen... Sen dess så har det blivit en TREND, ätit de ofta nu då man flyttat hit alltså... Alla vi fyra hade inte ätit det på länge, innan!!! Men de brukar ju vara så, en period som man verkligen äter det så man bli less sedan lååååång tids väntan tills nästa gång osv...

Jag tog en alvedon för magen verkligen krångla direkt när jag ställer mig upp eller sitter... O_o Så tog en alvedon (vilket bruka alltid vara min sista utväg, vill inte ha alla hemska medel i mig typ) för att kunna vara social med Tanya framför halva Män som hatar kvinnor... Hon hade spela in och de var då den spelades i hela version med alla bortklippta hemska klipp osv... Men vi kunde ju dock bara se "första avsnittet"... :'( SÅ nu blir det sängen för att SOVA och inte slööa framför film osv. För imorgon blir det till att ränna i OSLO...

Kommentarer
Postat av: mathilda

okej gött ;D

2010-10-09 @ 16:48:15
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0