101011 - Måndag

Hejsan...

Då har man nyss kommit hem från en massa ärenden på stan, vi åkte till lysaker idag och vi åkte vanligt tåg... Nu har man åkt det för första gången också ^^ Var ju på en interjuv på Brio Leksenter... Få se ska fundera i 2 dagar om jag är intresserad... Denna dag har vart mysig med gubben, han är så duktig på att läsa skyltar o sånt... Komma gå vilse då jag gå själv vill jag lova... Drygt är det att åka buss i en timme iallafall, vill verkligen bo närmre... Nej nu ska jag laga mat, eller snarare lägga in maten i UGN..

Gubben bah; har det alltid varit vatten här?

Haha vid busshållsplatsen här där vi bo!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

tyvärr hann jag inte skriva en fråga i frågestunden tyvärr.

2010-10-11 @ 18:55:59
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0