101012 - Typ less!!!

Grymt vad jag är less, skulle lätt kunna lägga mig nu och sova till imorgon... Vill bara försvinna ett tag och slippa tänka och göra saker...

Jag har ringt runt och på Lille Persille jag ville vara har bara röst medelande? Hallå vad är det här? Söker man anställning av folk kan man ju inte ha röstmedelande? Oså de andra nummret som är direkt till resturangen är avstängd? hmm! Måste man fara dit igen eller???

Sedan har jag sökt på en massa Barnehage men tänk att ingen av dem har telefon nummer... Snacka om irriterande... Lättare att ringa också och kolla om de går att få en anställning...

Sedan har jag ringt på ställena jag lämna in en söknad och de säger till JUL finns det möjlighet... Kommer lungt få mycket samtal till JUL...

Hitta ett jobb som jag fastnade för, skickade en ansökan och ringde men inget svar så skall ringa imorgon igen för nu lär de asså Chefen slutat... Oså kanske man ska ringa på Au - pair fast man bo eget boende och inte hos dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst! Snälla , sluta skriva på både svenska och norska. Det är så jävla *****!! Så snälla , seriöst; SLUTA skriva norska. Och sluta använda "" och () och STORA bokstäver! Du anar inte hur folk lär störa sig på det!!!!

så , va en snäll och duktig brud och sluta skriva som du gör!

2010-10-12 @ 18:23:58
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jaa precis;)

2010-10-12 @ 18:42:42
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0