101015 - Kvällen då slut

Oj vad jag har nörda SVENSK tv alltså... Såg om mig på allt... Internet var så bra denna kväll men jag gjorde det hackigt för killen & Lennart dock... Men han se alla innan de kom och klagade ^^ Stygg Josefine säg? Haha, nepp!!! Tanya jobba kväll idag så jag passade på att nörda då, för imorgon och söndag är de bara jag & hjärtat i huset... Då kommer vi ÄNTLIGEN se film och allmänt mysa... Fast han är så underbar varje kväll,natt och morgon... Kramas och pussas... Goding jag verkligen ÄLSKAR (blödig nu men de få ni leva med)...

  1. Robinsson
  2. Bonde söker fru
  3. Kungarna av tylösand
  4. Idol "förra veckans"
Kvar att kolla nu är självklart "dagens" idol, alla Paradise hotel avsitt jag missat... Eller har sett två så de är väl två tre stycken men de fixa jag imorgon då jag vaknat säg... Ensam mamma blir efter söndag... Hahah känner mig som en allmän NÖRD... Men är så skönt att man kan kolla på de fast man inte har tv tillgång till det... I LOVE INTERNET ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0