101016 - Nattbloggning

Idag har verkligen jag och mitt hjärta suttit nära varandra i soffan... Först såg vi en film, ville se tvåan direkt men våga inte för de var en rysare och visste inte när Vincent skulle komma och då är de inte så bra att kolla på en sådan film.. Så vi startade 2NRK och där var skal vi dansa... Kollade på hela de som var 1,5 timme.. Kunde ha sett på en till fim... Suck ^^ Sedan så var de något mer på tvn och familjen kom hem vid halv 10-10 jätte trötta... Då nattade de lillen med flaskan och pläden sedan gick jag upp på rummet... Oså ville jag snacke med min bror men internet hoppade över till en annan uppkoppling, varför, är det någon som vet? Blev grymt less... Fy vad detta är jobbigt, saknaden och längtan... Ca 40 - 90 mil från mina favoriter som jag vill krama om... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0