101020 - Onsdag

Hej, sorry! (eller de är ju min blogg) :}

Idag så for vi tidigt på morgonen in till sjukhuset där vi satt lääänge vill jag lova... De är de faktiskt det ända vi gjort idag... Är grymt sliten och vill bara sova faktiskt, men ska vara social lite till... Hatar verkligen sjukhus, såg nog 10 människor som kom på en såndär ambulans säng... HATAR... Oså vare ett barn som grina av smärta... Huva...

Sedan då vi gick tillbaka till T-banan så såg vi en "uteliggare" som verkligen finns överallt här alltså, men han satt med neddragna byxor och tryckte in en spruta... (BLÄ vill spy) Men vi gick eller vi tänkte gena för att slippa de där hörnet med alla knarkare oså satt han där själv med neddragna byxor... Blä hatar verkligen sprutor och de ända jag såg var NÅLEN...  o_O

Denna tjej på bilden lade upp denna bild under gymnasie bilder...

Kolla vad ung jag ser ut??? o_O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0