101021 - Torsdag

Hejsan!!!

Igår tog jag en lite paus från Bloggen ser jag... Bara ett sent inlägg från hur dagen såg ut, men var sliten like hell!!! Jag la mig inte direkt precis var social lite nere och såg modell för en dag... Sedan la jag mig kanske halv 11... Blev väckt vid 2 på natten av att Vincent skrek som bara den, och sedan vid halv 4;a igen... Men han hade visst varit vaken mellan 2-3.30 ensam och lekt... Den lille ville ha frukost, hihi sött... Har nu kolla runt lite på jobb (som vanligt), ringa har jag också gjort faktiskt... Kollar lite på olika utsides senter som man kanske har en möjlighet att få på... Håller tummarna.. Skall börja ringa snart tror jag också, men så mye liv här nu så väntar till Tanya farit på Jobben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0