101024 - Två månader till JUL

Jag har inte gjort så där jätte mycket, såg lyxfällan och håller på se på IDOL nu... Typiskt att min IDOL ALICE hoppa av säger jag... Älskade hennes röst alltså, men men hennes beslut... Har haft mitt hjärta här bredvid mig också under idol... Mysigt!! Vet vem som åker ut tack vare hemsidan men vill ändå se de "resultatavsnittet" som börja NU.. Gillade ju Linda också, men går inte att lägga en tår för alla är så bra i år...

JUST två månader kvar till jul också, de ni... Hoppas man få ta flyget hem och vara där under julafton och nyår...


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; jo, det är bara bra [;

va ska du göra imorgon då?

2010-10-24 @ 17:05:45
URL: http://eerikssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0