101026 - Vilket liv...

Som jag sa, så skulle de komma en snickare... Huva vilket liv han för av sig... Jag har verkligen huvudvärk nu efter allt detta, och vilket DAMM han gör... Han har rivit upp hela golvet på övervåningens (tvrum) för de var någon buckla eller något han skall slippa ur... Frågade nu och om han hade börja 8 skulle han hålla på till 18... Han började 10 så han blir klar 20... Dahhh o_O Jag kommer vara grymt grinig idag alltså, och vara grymt trött när han far alltså... TUR att jag stängde min resväska så de inte blir så dammigt av allt som ränner i luften nu... Ta mig någonstans härifrån alltså, Hjälp!


Kommentarer
Postat av: pauli♥

underbart fin blogg du har!

2010-10-26 @ 14:38:43
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0