101030 - Oslo

Det blev en dag runt om Oslo med huset, sedan hämtade vi upp gubben och snart blir det middag och alla är så sliten... (drf dålig skrivet idag)

Pratade nyss med Mamma & Jonathan vilket var länge sedan känns det som, men det var roligt... Jonathan sa såhär; Josefine vet du vad jag önskar mig?... Nej sa ja... Jag önska du kom hem... Naw sötnos, min lilleman ♥

Oså en till sak, han frågade om jag hade klippt mig. Då sa jag nej men jag vill men har uppsatt just nu... Oså sa jag att Sussie skall få göra de... Jonathan ropar på mamma; MAMMA JAG VILL TILL SUSSIE... Mamma varför? Josefine är där... Haha jag börja skratta och sa nej Jonathan jag skall fara dit då jag har kommit hem till dig först till JUL... Sötnosen nr 1.

Oså sa han till mig; JAG ÄLSKAR DIG JOSEFINE...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0