Prata med FAMILJEN!!!

Det går fortfarande inte att prata med dem där hemma min familj... Fast jag skaffat SKYPE, vad är detta... Tänkte är det fel på min dator, men då testade vi kickens dator och de var likadant och han surra ju typ jämt med sina kompisar så kan inte vara de... De måste vara att de är deras asså hemmas internetuppkoppling som suger... (som jag vet om då jag bodde där)


Pratade med dem söta tvillingarna ♥ SAKNAR!!!

Med oså dessa godingar... ♥ ÅH saknar!!!

Oså med mamma ♥

 

Det var underbart att få prata med alla 4 bröder, oså med mamma via telefon så man HÖR vad dem säger!!! Jag saknar dem så otroligt mycket så det finns inte av, var så glad då jag fick höra Andreas, Patrik & Philips röst... Har ju bara smsa/chatta med tvillingarna men inget med ANDREAS, har ju också prata med Jonathan... Sa åt han att vara inne på msn och chatta mkt med mig härdan efter :) Älskar dem!!!!


Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' hejhej, bara bra :)

fin design du har!

följa via bloglovin?

2010-10-03 @ 20:26:23
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ja precis, du får sätta en gräns att då ska jag ha BARN =) hhe kram

2010-10-03 @ 22:03:28
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0