Samlag & lek = Kärlek

Som ni kanske ser har jag två "reklamer" för två sexleksaksidor & min blogg går verkligen inte ut på sex snack osv...

♥- Jag tycker ändå man kan ha sina dagar då man kanske vill hjälpa folk på traven, och inte bli generad så fort en DILDO kommer upp i talan eller liknande inom SEX. Jag tycker att har man inte en partner så kan man leka med sig själv och inte bli generad över det "man behöver det". Vissa människor mest tjejer tycker de är äckligt och vidrigt att ta på sig själv. Men de är bra att göra de då och då fast man har parnter och då kanske man hitta fler "vägar" till skönhet och ställen man gillar men inte vetat.  Så kommer hjälpa er sötnosar att få upp ert självförtroende och våga kanske spela ett spel med din kille samt tjej, att de är en naturlig gång. Kommer dock inte visa ställningar oså bara roliga tillbehör. Hoppas ni inte bli skrämd eller liknande, men man ska ju förnyas i bloggvärlden også.

® Om du vill ha MER hjälp eller frågor skicka då till min e-mail [email protected] så kan jag se om jag kan svara på det.

Finns massa roliga dräkter spel ljus, osv...

Kolla in i min meny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0