100924 - Fredag

Hejhej från Norge...

Förlåt för jätte kass bloggning, men har ju norskt kort nu och det gick tydligen inte att mobil blogga... Jag testade runt fyra tiden och den har inte kommit in på bloggen så de bli lite med mobil blogg då jag lever här i Norge...

Men jag har inte tagit koden iallafall till internet ännu utan sitter på mammas som har kollat redan vad det är för kod..

Idag så har jag mamma gubben och hans mamma varit i den lila byn (som de kallas här, men förort hemma i Sverige)... Den heter Ski, och kollade runt där... Åt lunch där också och det vart Pizza & Sallads buffé på Peppes pizza, & vart grymt mätt... När jag kommer in på min dator så kommer det bilder, men tror jag väntar lite tills våra mammor far hemåt och så.. För nu vill man inte vara så osocial så länge utan vill vara social och ta vara på all tid med dem, för man vet ju inte när man kommer att träffa dem nästa gång.. (Jobbig när man tänker på det)... Men jag skall hem till Jul det kan ni verkligen skriva upp, eller så kommer det till oss i våran lya...

PS: Vi hade tänkt flytta till eget då vi båda har en inkomst och då blir det roligare när mamma och vänner kommer och hälsa på...

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej vad har du gjort idag? :D

2010-09-24 @ 23:25:56
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0