100927 - Kvällen!!!

Denna dag har varit grymt seg, men stängde datorn efter filmen för internet hoppade verkligen upp & ner... Rätt irriterande då man skall söka jobb och helt plötsligt inte funka, så satte mig i diska osånt... Sedan följde jag Tanya och hämtade Vincent på dagis som bara var 4min härifrån gående... Sedan middag och tv mys & nyligen kom jag och Tanya hem från affären och handlat in lite mat till morgon dagens middag... Ska snart se saltö och sedan sova för imorgon blir det äventyr med gubben, vi kommer troligt gå vilse ska ni se... Vi ska byta t-bana ta tillbaka och bussa ja allt man verkligen kan göra... Så är det när man bor långt borta... Därför är funderingen mkt större att flytta närmre in mot stan så de inte blir så krångligt och bökigt. Håller alla mina tummar, fingrar och tår att de är de jag verkligen vill, ett fast jobb och inte dutt jobb hit och dit imorgon på interjuven jag ska på... Annars är de bara tacka Nej och fortsätta leta vidare typ...


Kommentarer
Postat av: Jossan

allt bra med dig ?:D

2010-09-27 @ 21:40:33
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0