Då var det där med HEMLÄNGTAN!!!

Jag hade inte någon hemlängtan sedan vi åt middag och SVÄRMOR ringde för att kolla om Interjuven och frågade om hemlängtan hade starta... Bara för det så börja man SAKNA alla männikor hemma i Sverige, alla godingar som jag älskar och vill krama om alltså... Bara få umgås med, nej en kram skulle räcka och jag skulle klara av detta... Fan vad jag saknar JONATHAN, och mina andra 3 bröder.. Grymt jobbigt detta, men de är ju ett äventyr jag verkligen inte ska skippa för längtan ju.. Kommer ju hem någon gång ju.. Kanske se de till JUL också redan... MYS!!! ♥ Oså skall man ju få fin besök av massa godingar till vår/sommarn och vi är kvar då.. Det hoppas jag verkligen att vi är... Trivs här faktiskt, så grymt jävla fint alltså!!!

Saknaden är verkligen STOR!!!


Kommentarer
Postat av: Medlidande

Det är verkligen inte lätt att vara ifrån dem som är en närmast.. jobbigt med sådant långt avstånd hade varit annat om att du bara kunde fara dit på dagen eller kvällen för nån timme. men de gå ju inte nu...

2010-09-29 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0