YSF shoppar - Dagen!!!

Då har jag varit på Ungdomsmottagningen för mera recept på P-ringar i ett år, Arbetsförmedlingen en sista gång för bidrag... Sedan gick jag och köpte vanliga svarta legs och något puder som heter Creme PUFF.. Så få se om det är bra... Sedan gick jag till Bella och fick kaffe och en chocklad boll.. Gick rätt bra pga hunden, dock kändes mer då jag kom hem... Var hos henne kanske till 14-14.30 då började jag städa (dammsuga) rummet, skurka sönder toa rummet uppe och nere "en sista gång"... Sedan tog jag en skööön dusch och skrubbade min egna kropp också... (Y)

BHarna jag beställde hann jag få... Snacka om en lättnad och vilka underbara luftiga bhar också, älskar och dessa ska jag nöta på ett år eller två.. Slänga gamla för nu har jag ju tre nya!!!

Finns nog exakt överallt man kan köpa smink, jag köpte min på H&M!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0