110207 - Måndag

Hej!!!

Tänkte bara kika in och säga att jag lever trotts allt läsande. Har ni gjort bort ca 30 sidor av 350-400 sidor till TORSDAG!!! Hjälp kommer somna av alla sidor...

Idag hade vi skola, grupparbete, redovisning på en och samma dag ^^, efter den lektionen hade vi dålig info som bara var "samma som första dagen"... Kändes onödigt kunde farit hem och läst istället. Nej nu skall jag fixa lite middag och varva ner lite och troligt fortsätta med läsandet.

♦ Fast grannen till vänster/höger ja du vet inte vad man ska säga men öppnar man ytterdörren äre höger. Han/Hon iallafall har isett att de finns sorand(stavning) ljud så hör allt de säger på filmen seriöst. Han/Hon som varit så tyst dessa 3 veckorna oså börja man då man vill ha tyst. Tur hör vi inte andra grannen så jätte mycket eftersom så mycket saker ivägen. Men äre tyst hör vi verkligen hur mycket dunk och hög musik han har som tränger igenom. Men inte störande ändå... Mest hör man på Toan ;) Haha, oj vad kom jag in på för något då ^^

Nej nu ska jag läsa lite sedan blir det MAT och slappande resten av kvällen så man kommer upp imorgon och läser mera!!!!


Kommentarer
Postat av: LIENE

mums med mat:) blev hungrig nu igen ju.

2011-02-07 @ 19:31:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0