110209 - Onsdag

Hello!!!

Idag FÖRSOV JAG MIG... Snacka om att jag fick panik. Vaknade klockan åtta och började halv nio.... Panikens tid. Men gick bra kom bara cirkus 20min sen och de gick sådär bra. Förstå inte hade två alarm igång och hörde ingen. Inte ens gubben hörde. Måste ha soooovit djupt. Vi hade lite "grupparbete" redovisning och lite diskutioner. Sedan var de bara att trappa hemåt. Trodde de skulle ta mycket längre tid men det tog bara 30min från skolan och hem. En bra rutt varje dag eller vad säger ni??? Nej nu ska jag läsa mina sista 150sidor tills imorgon då jag och emelie ska plugga ^^, Vad säger ni hur många timmar kan de ta tro? 3 timmar kanske? -_- bäst att ladda upp med vatten och lite frukt ;-)

Jag som trodde denna verk var borta men NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0