110217 - Torsdag

Hejsan!!!

Igår satt man och plugga hela dagen ensam, idag satt man tillsammans med en klasskompis vilket gick mycket bättre och var också mycket roligare att jobba tillsammans med någon än att sitta ensam och fastna osv. Ja ni vet vad jag menar som studera också. Kom en för ett tag sedan från skolan har också fått i mig mat i magen och ska snart tvätta bort sminket i ansiktet. Känner att de alltid är fel och ivägen när man kommer hem. Förstå inte varför. ;)

Just det idag hade vi också röstlabb vilket var roligt faktiskt. man fick spela in sin röst och höra hur den låter osv. En upplevelse. Oså fick man veta vart man låg och om man pratar bra för stämbanden osv.

Nej nu babblar jag i cirklar. Nu ska jag lägga mig ner, känner att huvudet är TUGNT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0