Mobilbloggning!!!

Haj bloggen. :) tog tyvärr inte med min dator så får bli mobil bloggning hela helgen. Idag har jag och mina bröder fotas i en studio vilket jag tror verkligen uppskattades :) till och med av lille mannen jonathan. Han var så cool i studion. Jag längtar tills jag får bilderna och kan framkalla. Längtar! Sedan raggade vi på stan haha nej men vi handlade och sedan skjutsa vi ena tvilling brorn som skulle till stan redan raggade vi bort mot arnäs och stängde förbi hos angelica med ljus. Sedan blev det hem och se på lets dance och bara mysa :) imorgon blir det bad huset med jonathan, mamma måste plugga :( sedan på kvällen ska mamma på teater så bli bröder mys kväll :) nej godnatt måste sova. Jonathan lär vakna om ca 5-6 timmar.


Kommentarer
Postat av: Jimastrid

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-06-21 @ 08:53:10
URL: http://jimastrid.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0