Peter Foppa Forsberg


 

Jag tror inte han kommer göra en comeback. Tror han helldre vill leva ett hälsosamt liv och inte "mista" foten och vill ju leva med sin tjej. Visst jobbigt att säga hejdå till en av de man älskar men är de ohälsosamt måste man. HAN har ju inte dött vilket jag tycker folket skall fatta och inte trycka ner på honom. Jag tror han har nog jobbigt redan liksom. Vissa tänker fan med arslet. Jag tycker han gjorde ett bra val, för han kan ändå inte göra bra ifrån sig då han vet att foten kan gå ur led osv. Tänk positivt och använd foppatofflor och minns hans succé istället. (Jag vet att foppatofflorna inte var hans idé utan några kollegor men han fick ut dem i världen vilket alltid kommer symbolisera honom)


Kommentarer
Postat av: Ida

Fast det var inte Foppa som kom med ideén/designen/säljandet av "foppa" toffeln. Den såldes bara via hans bolag.

2011-02-15 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0