110104 - Tisdag

Hejhej!!!

Gud vad konstigt de kändes att skriva att året var 2011 och inte 2010... Fick lov att tänka efter lite typ. haha Nu ska jag äta min första riktiga måltid detta år. Inte ätit sen fredags (nyår). Ska bli potatisgratäng och lite snitsel (stavning). Fast vågar inte äta för mycket ännu dock så bli väl ändå inte den första riktiga heller men, aja... ^^

Fick hem ett paket idag från Style by Tyra, skall visa skönheterna sedan... Mycket billigt på hennes sida, fick ännu mer än vad jag fick då jag beställde på Cocco. Men båda sidorna har samma stuk på smak så ^^

Nyfiken på ringarna jag köpte på Cocco och missat när jag la upp dem finner ni dem HÄR igen.

Jag saknar min älskade fruktansvärt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0