Kaffe...

Jag är ju en kaffe drickare, men dricker inte varje dag bara då jag "behöver" det typ. Plus då jag känner suget så suger kaffe ner suget rätt bra ^^

Men insett att färskt kaffe är bäst, gillar inte kaffet då de har stått i bryggaren mer än en kvart typ. De smakar bränt, vattningt och konstgjort. Såg att kaffe bryggaren var på så tog kaffe och de smakar bränt. Blåhä. Man ska dricka upp allt då de är färdigt bryggt/kokt... Är du en kaffe drickare och tycker samma?

→ En fråga till kaffeälskare!


Hur har du ditt kaffe? Svart, med mjölk, med socker eller med bägge?

Tur är man inte så beroende ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dricker det svart :) dudå?

2011-01-12 @ 15:21:57
Postat av: Anonym

Med mjölk! :)

2011-02-10 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0