Vecka 2

MÅNDAG den 10:de - Promenad i 40min.

TISDAG den 4;de - Banken, skattevärket & köpa en ny mobil. Promenad i 50min.

ONSDAG den 5;te - Tvätta en massa, städa bort julstöket, Promenad50min , Middag ute med hjärtat + Bio.

TORSDAG den 6;te - Hälsa på hos svärfar och ta lite av killens saker där som var kvar, sedan bara slappa med bröderna underdagen.

FREDAG den 7;de - Hämta nyckeln & diska in oss, Tjejkväll hemma med massa tjejer.

LÖRDAG den 8;de - Slappar dag/bakis, fixa csn osv. Kolla möbler och bara slappa.

SÖNDAG den 9;de - Flytta mig helt till lägenheten med möbler och nästintill alla saker.


Längtar tills att få stå HELT på egna ben ^^

 

"Kommer fylla ut schemat under veckans gång"


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: tack! ja den har jag gjort själv och ja jag gör till andra:)

2011-01-12 @ 17:43:03
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Emelie's WickedTime

oj fullspäckat här! Ha en bra vecka:)

2011-01-12 @ 22:38:13
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0